Bon Nadal Gian-Lluis Ribechini 24 de desembre de 20102010-12-24T08:24:28+01:002019-02-05T18:10:13+01:00 No hi ha comentaris Es temps de festa … i de jugar amb els nens; … temps de descansar; … i per pensar, amb calma, els objectius del proper any. Us desitjo a tots Bon Nadal. Tags:innoginyer Related Posts BCN DESIGN WEEK 2010: Una visió d’una mitja jornada. Mite 3: “Hi ha un mètode per la innovació” Hem planificat la protecció de la marca del nostre projecte d’innovació? La innovació que proposa Deming per sortir de la crisi Leave a Reply Cancel·la les respostesL'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *Name (required) Email (required) Website Δ Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.